اگه میخوای کابینت دورنگ برای آشپزخانه انتخاب کنی این مطلب رو بخون!!!

تاریخ : پنجشنبه, 17 فروردین 1402 تعداد بازدید :768 ، نظرات : 0

کابینت دو رنگ آشپزخانه در حال حاضر به یک ترند داغ در طراحی آشپزخانه تبدیل شده است و دلیل خوبی هم دارد. کابینت دورنگ جدید و شیک ضمن ایجاد علاقه بصری، آشپزخانه های کوچک را بزرگتر و جادارتر نشان می دهد و به شما کمک کند با یک بودجه مناسب، زیباترین و جدیدترین طراحی را داشته باشید. پس اگر به دنبال ایجاد جذابیت بصری و تضاد به آشپزخانه خود هستید، باید کابینت های آشپزخانه دو رنگ را در نظر بگیرید. این ترفند طراحی یک راه عالی برای انتقال رنگ به آشپزخانه شما است، در حالی که به صورت بصری فضا را بزرگتر می کند، نقاط قوت آشپزخانه شما را نیز برجسته می کند. از آنجایی که آشپزخانه ها به طور سنتی رنگ ثابتی را بین کابینت های بالایی، کابینت های پایینی و جزیره ای حفظ کرده اند، تضاد این عناصر، تصویری چشمگیر را ایجاد می کند.

 

فهرست مطالب:

کابینت دورنگ آشپزخانه چیست؟

8 ایده کابینت دورنگ جدید و شیک

کابینت تک رنگ بهتر است یا دو رنگ؟

کابینت آشپزخانه دو رنگ چه مزایایی دارد؟

در هنگام انتخاب ترکیب رنگ مدل کابینت دو رنگ جدید این نکات مهم را به خاطر بسپارید!

 

کابینت دورنگ آشپزخانه چیست؟

اصطلاح "کابینت آشپزخانه دو رنگ" به هر فضای آشپزخانه ای گفته می شود که دو رنگ مختلف کابینت را با هم ترکیب کند. این ترکیب اشکال مختلف دارد. در بعضی موارد ، ممکن است به سادگی به آشپزخانه ای گفته شود که رنگ جزیره نسبت به کابینت ها متفاوت است. یا می تواند به آشپزخانه ای اشاره کند که نیمی از کابینت ها یک رنگ و نیمی دیگر سایه هایی متضاد دارند. برخی از صاحبان خانه تصمیم می گیرند کابینت های رنگ شده را با کابینت های چوبی ترکیب کنند و برخی دیگر از دو رنگ مکمل برای کابینت های آشپزخانه خود استفاده می کنند تا با ایجاد تضاد و کنتراست به جذابیت و زیبایی فضا بیافزایند. کابینت های دو رنگ آشپزخانه عالی هستند، زیرا ظاهری گرم و خانگی به آشپزخانه شما می دهند.

 

اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

 

کابینت دو رنگ

 

8 ایده کابینت دورنگ جدید و شیک

کابینت آشپزخانه دو رنگ - رنگین کمان

ما لیست خود را با یک آشپزخانه فوق العاده شروع می کنیم. در حالی که ممکن است به طور خاص "دو رنگ" نباشد، ما شاهد تضاد بین کابینت های بالایی مشکی ساده و کابینت های پایینی با رنگ های شگفت انگیز هستیم. هیچ دو دری شبیه هم نیستند و انرژی فوق العاده ای به آشپزخانه می بخشد.

 

کابینت دورنگ جدید

 

کابینت دو رنگ شیک مشکی و زرد

در مرحله بعد، آشپزخانه شگفت انگیز دیگری داریم که کابینت های مشکی کلاسیک را با رنگ زرد روشن ترکیب می کند. حتی جالب‌تر این است که برخی از لوازم خانگی نیز در همان سایه زرد هستند. بعلاوه، پس زمینه چوبی نور طبیعی همه چیز را به شیوه ای زیبا گرد هم می آورد.

 

رنگ کابینت جدید

 

کابینت دو رنگ جدید

 

کابینت دو رنگ جدید سفید و خاکستری

اگر به دنبال یک ایده ملایم تر هستید، این کابینت های دو رنگ ظاهری مدرن و براق را در آشپزخانه شما ایجاد می کنند. به علاوه، به این همه فضای ذخیره سازی نگاه کنید! این یک ایده عالی و ساده است که بازتولید آن در آشپزخانه شما نباید خیلی سخت باشد. البته اگر فضای این جزیره عظیم را ندارید، کابینت های کف تا سقف کافی است.

 

کابینت دو رنگ شیک

 

کابینت آشپزخانه دو رنگ سفید و آبی استیل

در اینجا یک آشپزخانه مدرن دیگر با ترکیبی زیبا از استیل، آبی و سفید را مشاهده می کنید. رنگ سفید فقط به عنوان لهجه استفاده می شود، اما باور نکردنی است. بی شک شما نیز عاشق بک اسپلش می شوید که ترکیبی از کاشی های سفید، آبی و خاکستری می باشد.

 

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

 

کابینت دورنگ شیک

 

کابینت دورنگ چوب و سفید

یکی دیگر از آشپزخانه های زیبا در سایه های چوبی سفید و گرم ترکیب می شود. در حالی که کابینت‌های سفید و کانتر چوبی گیلاس را دیده‌ایم، به ندرت این دو سایه را در این جزیره متحرک به‌صورت یکپارچه دیده‌ایم. مطمئناً این ایده ارزش امتحان کردن در آشپزخانه شما را دارد.

 

مدل کابینت دو رنگ

 

کابینت دورنگ شیک سفید و سبز

یک لمس رنگ سبز می تواند رنگ سردی را ارائه دهد. البته، ما در اینجا بیشتر از رنگ سبز برای ارائه داریم، اما وقتی با کابینت‌های پایین سفید ترکیب می‌شود از سردی آن به مقدار زیادی کاسته می‌شود. این واقعیت که میز هم یک سایه است و صندلی ها سفید هستند همه چیز را به طرز شگفت انگیزی به هم گره می زند.

 

کابینت های گلاس چه رنگی خوبه

 

کابینت آشپزخانه دو رنگ

 

مدل کابینت دو رنگ چوب روشن و سبز

اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای با ظاهری واقعاً شاد داشته باشید، ترکیب کردن کابینت‌های چوب روشن و سبز با صفحه کابینت چوبی روشن و رنگ زرد روی دیوارها، بدون شک لذت زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

کابینت دو رنگ

 

کابینت دو رنگ مشکی و چوب

آشپزخانه بعدی ما کاملاً زیبا است. ترکیب کابینت‌های مشکی و رنگ چوب روشن طبیعی با کانتر خاکستری و جزیره چوبی واقعا چشمگیر به نظر می رسد.

 

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک

 

کابینت دورنگ

 

کابینت دو رنگ سفید و آبی

و در نهایت، این ترکیب آبی و سفید از کابینت ها، آنقدر حس طراوت و شادابی را در فضا ایجاد می کند که مسلما  بودن در آنجا برای شما و خانواده تان می تواند بسیار دلپذیر باشد.

 

کابینت آشپزخانه دورنگ

 

کابینت تک رنگ بهتر است یا دو رنگ؟

انتخاب کابینت آشپزخانه به صورت تک رنگ و یا دو رنگ کاملا به سلیقه افراد بر می گردد اما با این وجود اگر می خواهید جذابیت و تضاد بصری را در آشپزخانه خود ایجاد کنید، ما به شما کابینت دو رنگ جدید را پیشنهاد می دهیم. کابینت دو رنگ به شما این امکان را می دهد تا تنوع رنگی را به آشپزخانه خود اضافه کنید و حتی می تواند به تأکید بر نقاط قوت فضای آشپزخانه شما کمک کند. کابینت های تک رنگ بیشتر مناسب سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک مانند کابینت پلی اورتان هستند در حالی که در آشپزخانه های مدرن و معاصر کابینت های گلاس دو رنگ گزینه بهتری می باشند. در سال های اخیر، بسیاری از صاحبان خانه متوجه شده اند که استفاده از کابینت آشپزخانه دو رنگ راهی عالی برای ایجاد یک فضای آشپزخانه زیبا است.

 

کابینت مات یا براق

 

کابینت آشپزخانه دو رنگ چه مزایایی دارد؟

چه چیزی کابینت دو رنگ آشپزخانه را به چنین انتخاب عالی تبدیل کرده است؟ اگرچه این مدل کابینت مزایای زیادی دارد اما مهمترین مواردی که می توان به آن اشاره کرد عبارت است از:

 

1. زیبایی و جذابیت را به فضای آشپزخانه می بخشد.

کابینت های دو رنگ می توانند ظاهر ساده ترین آشپزخانه ها را نیز دگرگون کنند. آنها علاقه بصری بیشتری ایجاد کرده و ظاهری زیبا و در عین حال آرامش بخش به فضای آشپزخانه می دهند. گنجاندن یک طرح دو رنگ در آشپزخانه شما یک روش عالی برای افزایش فضا است برای این منظور شما می توانید از ترکیب رنگ های متضاد مانند سفید مشکی یا از رنگ های هماهنگ مانند سفید خاکستری برای کابینت دورنگ آشپزخانه خود استفاده کنید. همچنین ترکیب کابینت های تک رنگ یکدست با جزیره رنگی یک ایده عالی و جذاب دیگری است که می تواند آشپزخانه شما را بسیار دلنشین و دوست داشتنی نشان بدهد.

 

مدل کابینت دو رنگ جدید

 

2. به ارزش خانه می افزاید!

از آنجا که در حال حاضر کابینت های دو رنگ روند داغی دارند، داشتن این ظاهر در آشپزخانه شما راهی عالی برای جذب خریداران است. اگر به تازگی تصمیم دارید خانه خود را به فروش برسانید، کابینت دو رنگ یک نسخه عالی را ایجاد می کند زیرا این توانایی را دارد تا نظر خریداران را به سوی خود جلب کند.

 

کابینت نئوکلاسیک سفید مات

 

کابینت آشپزخانه دو رنگ

 

3. آشپزخانه های کوچک را بزرگتر نشان می دهد!

انتخاب کابینت دو رنگ شیک و جدید یک روش عالی برای ایجاد توهم فضا در آشپزخانه های کوچک به شمار می ایند. اگر کابینت های سفید را در بالا و کابینت های تیره تر را در پایین قرار دهید، چشم بلافاصله به سمت سایه های روشن تر کشیده می شود و به نظر می رسد فضای آشپزخانه شما از فضای واقعی بیشتر است. همچنین کابینت های سفید به خصوص کابینت های گلاس سفید نور بیشتری را منعکس می کند و آشپزخانه شما بسیار روشن، پر نور و دلباز به نظر می رسد. توانایی بازتابش بالای نور از ویژگیهای بارز و منحصربه فرد کابینت های گلاس براق می باشد که در کابینت های دیگر بندرت دیده می شود.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

در هنگام انتخاب ترکیب رنگ مدل کابینت دو رنگ جدید این نکات مهم را به خاطر بسپارید!

 

1. نقطه کانونی خود را انتخاب کنید.

اولین کاری که باید هنگام طراحی یک آشپزخانه دو رنگ انجام شود این است که تصمیم بگیرید کدام نقطه به نقطه کانونی تبدیل شود یعنی بخشی از کابینت که متفاوت از بقیه باشد. بسیاری از صاحبان خانه ها ترجیح می دهند از جزیره آشپزخانه خود به عنوان نقطه کانونی استفاده کنند، اما این فقط یک گزینه است.

گزینه دیگر انتخاب برخی از کابینت هایی است که به غیر از بقیه به عنوان نقطه کانونی انتخاب شده اند - مانند یک ردیف کابینت در امتداد یک دیوار یا کابینت هایی که یخچال را احاطه کرده اند. این ایده ممکن است در آشپزخانه ای که همه کابینت ها به هم نزدیک هستند مانند آشپزخانه U شکل به خوبی کار نکند، اما می تواند در آشپزخانه ای که کابینت ها از هم فاصله دارند، گزینه خوبی باشد.

 

کابینت آشپزخانه دو رنگ

 

2. رنگ ها را انتخاب کنید.

به نظر آسان می رسد اما یافتن دو رنگی که به خوبی با هم ست شوند، چالش برانگیز است. اینجاست که نگاه کردن به عکس ها و تصاویر در فضای مجازی و یا بهتر از آن، گفتگو با یک شرکت طراحی حرفه ای که می تواند نمونه هایی را به شما نشان دهد، مفید است. اگرچه کابینت دو رنگ شاد و گرم مانند سفید قرمز می تواند در آشپزخانه فوق العاده به نظر برسد، اما حتما لازم نیست برای ایجاد یک آشپزخانه زیبا و دو رنگ، رنگ های جیغ را انتخاب کنید. بسیاری از مشتریان برای جلوه ای طبیعی تر، کابینت های سفید را با کابینت روکش چوب ست می کنند. اغلب، این تغییرات ظریف رنگ است که بیشترین تأثیر بصری را ایجاد می کند. با این حال، به یاد داشته باشید که رنگ روشن تر و خنثی مانند کابینت دو رنگ سفید خاکستری برای فضاهای کوچک عالی به نظر می رسند.

 

مدل کابینت دو رنگ جدید

 

3. رنگ های تیره را برای کابینت های پایینی در نظر بگیرید.

یک گزینه عالی برای استفاده از ترند کابینت دو رنگ این است که کابینت های بالایی خود را به رنگ روشن و تمام کابینت های پایین را با رنگ تیره تر انتخاب کنید. هنگامی که کابینت های پایین شما تیره است ، به تعریف فضای آشپزخانه کمک می کند به خصوص اگر خانه شما باز و به صورت اپن باشد.

نکته: از قرار دادن رنگ تیره روی کابینت های بالا خودداری کنید زیرا داشتن کابینت های بلند و تیره زیاد باعث می شود آشپزخانه تاریک و تنگ به نظر برسد.

 

جدیدترین مدل کابینت های گلاس

 

کابینت دورنگ آشپزخانه

 

4. جزئیات را فراموش نکنید.

اگر کابینت های دو رنگ را انتخاب می کنید، داشتن عنصری که این دو را با هم متحد کند بسیار مهم است. در بعضی موارد، این ممکن است به معنای انتخاب یک رنگ باشد ، سپس از سایه روشن آن در بالا و یک سایه تیره در پایین استفاده کنید. در موارد دیگر، این عنصر متحد کننده ممکن است به سادگی سخت افزاری باشد که شما انتخاب می کنید. ما همیشه توصیه می کنیم که برای کابینت های دو رنگ از سخت افزارهای متناسب با یکدیگر استفاده کنید تا باعث یکپارچه سازی طرح و فضای آشپزخانه شما شود.

 

کابینت تک رنگ بهتر است یا دو رنگ؟

جذابیت و تضاد بصری کابینت های دورنگ از تک رنگ بیشتر است و به شما این امکان را می دهد تا تنوع رنگی را به آشپزخانه خود اضافه کنید.کابینت های تک رنگ بیشتر برای سبک های کلاسیک و کابینت های دورنگ برای آشپزخانه های مدرن و معاصر مناسب است.

 

کابینت های دورنگ چه مزایایی دارند؟

این مدل کابینت های علاوه بر اینکه بر زیبایی و جذابیت دکوراسیون آشپزخانه می افزاید، فضاهای کوچک را نیز بزرگتر از اندازه خود نشان می دهد.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp