کابینت های گلاس چه رنگی خوبه؟

تاریخ : چهارشنبه, 24 اسفند 1401 تعداد بازدید :1426 ، نظرات : 0

پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس شامل سفید، مشکی، قرمز، کرم و بنفش است. ظاهر مدرن و درخشان از ویژگیهای بارز کابینت های گلاس محسوب می شود و جلوه ای از لوکس بودن را به خانه شما می افزاید و مهمتر از همه، صدها رنگ روشن و خنثی براق و مات با سایه های مختلف برای انتخاب وجود دارد که با هر سلیقه ای جور است. قبل از انتخاب رنگ های کابینت های گلاس حتما متراژ، سبک و میزان نورگیری فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید تا سالهای سال بتوانید از دیدن آن لذت ببرید. شاید بپرسید بهترین و جدیدترین رنگ کابینت های گلاس کدام است؟

 

آنچه در این مطلب می خوانیم:

ترکیب رنگ کابینت های گلاس

پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس

بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس

همانطور که در ابتدا گفتیم ترکیب رنگ کابینت های گلاس بسیار متنوع است و هیچ محدودیتی برای انتخاب ندارید. شما می توانید بدون هیچ استرس و نگرانی کابینت های گلاس با رنگ دلخواه خود را سفارش دهید و آرزوی آشپزخانه رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنید. البته بسیار مهم است که قبل از هر انتخابی در مورد ویژگیهای کابینت هایگلاس بیشتر بدانید. این مدل کابینت به دلیل سطح درخشان و براق، قابلیت بالایی در بازتابش نور دارد و باعث بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه می شود البته این ویژگی در رنگهای کابینت های گلاس براق قویتر است. از این رو همواره طراحان پیشنهاد می کنند از ترکیب رنگ کابینت های گلاس روشن و از نوع براق برای آشپزخانه های کوچک استفاده کنید تا فضایی روشن، دلباز و دلنشین داشته باشید. بهترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس برای فضاهای کوچک و کم نور، سفید، طوسی و بژ می باشند.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس

 

پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس

کابینت های گلاس سفید

در حقیقت، برای چندین دهه، سفید اصلی ترین رنگ در ترند کابینت آشپزخانه بوده و به عنوان بهترین رنگ کابینت، گزینه خوبی برای بسیاری از سبک های کابینت آشپزخانه از های گلاس مدرن گرفته تا کابینت ممبران کلاسیک است. با قاطعیت می توانیم پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس را سفید نام ببریم. درخشندگی و براقیت دو ویژگی جذاب و منحصر به فرد کابینت های گلاس سفید می باشد که آن را به یک محصول پر طرفدار و محبوب به خصوص آشپزخانه های ایرانی تبدیل کرده است.

 

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس مشکی

یکی دیگر از پرطرفدارین رنگهای کابینت های گلاس مشکی می باشد. زیبایی و ابهت در کنار جذابیت فوق العاده کابینت های گلاس مشکی در آشپزخانه های بزرگ غیر قابل انکار است. البته باید بدانید همان اندازه که رنگهای کابینت های گلاس مشکی در فضاهای بزرگ لوکس و لاکچری دیده می شوند در آشپزخانه های کوچک اصلا این گونه به نظر نمی رسد.

نکته: آثار لکه و ردهای دست بر روی کابینت های گلاس تیره نسبت به رنگ های روشن بیشتر نمایان است. پس اگر وقت کافی برای تمیز کردن زود به زود کابینت ها ندارید، قبل از انتخاب، بیشتر فکر کنید.

 

رنگهای کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس قرمز

قرمز از گروه رنگ های گرم و جیغ است که با خود احساس شادی و هیجان را به فضا القا می کند. از این رو می توانیم قرمز را در بین پرطرفدارترین و جدیدترین رنگ کابینت های گلاس قرار بدهیم. البته بهتر است در استفاده از آن کمی بیشتر حساسیت به خرج دهید زیرا کابینت های یکدست قرمز بدون شک در طول زمان شما را دلزده و خسته می کنند. ترکیب رنگ سفید قرمز جایگزینی عالی برای دوستداران این رنگ از کابینت می باشد.

 

مدل اپن جزیره

 

رنگهای کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس بنفش

کابینت های گلاس بنفش نیز یکی دیگر از جدیدترین و پرطرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس است که نمایی متفاوت و در عین حال شیک و دوست داشتنی به فضای آشپزخانه می دهد. اگرچه رنگ بنفش تناژهای مختلفی دارد ولی برای زیبایی بیشتر بهتر است با رنگ های سفید یا مشکی ترکیب شود.

 

بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس کرم

رنگ کرم علاوه بر داشتن ویژگیهای رنگ سفید، از گرمای بیشتری برخوردار است. این رنگ از بهترین رنگهای کابینت های گلاس برای افرادی که دوست دارند احساس خوب آرامش و روشنی را با هم در آشپزخانه ی خود داشته باشند یک گزینه درست و مناسب به حساب می آید. البته اگر نمی خواهید از رنگ کرم به عنوان تک رنگ در آشپزخانه خود استفاده کنید، می توانید آن را با رنگ های سفید، آبی، قهوه ای تیره و طلایی ترکیب کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

کابینت نئوکلاسیک سفید

 

بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس طوسی

چند سالی است که طوسی یا خاکستری در صدر لیست بهترین رنگ کابینت های گلاس قرار گرفته است و به نظر می رسد تا چند سال آینده نیز جایگاه خود را حفظ کند. زیبایی و جذابیت کابینت های گلاس خاکستری در آشپزخانه های مدرن غیر قابل انکار است زیرا آنها فضای ساده و ظریف آنجا را جلوه ای خاص می بخشند. البته طراحان پیشنهاد می کنند رنگ طوسی را با رنگ های دیگر مانند سفید، زرد یا آبی ترکیب کنید تا به مرور از دیدن آنها خسته و کسل نشوید.

 

بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس بژ

های گلاس بژ یکی دیگر از بهترین رنگ های کابینت های گلاس می باشد که بیشتر در آشپزخانه کوچک و مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. کابینت رنگ بژ، جادویی که می تواند دکوراسیون آشپزخانه شما را جذاب، متفاوت و دوست داشتنی جلوه بدهد. پس اگر رنگ سفید و کرم را برای کابینت آشپزخانه خود مناسب نمی دانید و به دنبال رنگی گرم، ظریف و در عین حال خنثی هستید، کابینت رنگ بژ می تواند همانی باشد که شما می خواهید.

 

کابینت نئوکلاسیک چیست

 

جدیدترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس قهوه ای

از انجا که رنگ قهوه ای به رنگ چوب نزدیک است همواره مورد توجه مشتریان کابینت آشپزخانه قرار می گیرد. بسیاری از افراد تصور می کنند رنگ قهوه ای بیشتر برای سبک های کلاسیک مانند کابینت ممبران مناسب است و بر روی کابینت های مدرن زیبا دیده نمی شود. باید بگویم که این یک تصور واهی است چرا که کابینت های گلاس قهوه ای به قدری زیبا و جذاب است که در بین لیست بهترین رنگ کابینت های گلاس نیز قرار گرفته است.

 

جدیدترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس نارنجی

اگر کابینت های گلاس نارنجی را از نزدیک دیده باشید متوجه خواهید شد که چرا این رنگ از کابینت را بهترین رنگ کابینت های گلاس می نامند. رنگ نارنجی از رنگ های گرمی است که باعث ایجاد شادی و هیجان در بیننده می شود. اگر تصور می کنید کابینت های یکدست نارنجی کمی تند و زننده هستند، آنها را با رنگ های دیگر مانند سفید ترکیب کنید.

 

کابینت های گلاس چه رنگی خوبه؟

بهترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس برای آشپزخانه های کوچک رنگ های روشن مانند سفید، طوسی، بژ و برای آشپزخانه های بزرگ علاوه بر رنگ های روشن، رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای و به صورت دورنگ مناسب می باشد.

 

پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس کدام است؟

جدیدترین رنگ کابینت های گلاس که محبوبیت زیادی نیز در بین مشتریان دارد رنگ سفید، مشکی، قرمز، بنفش و کرم می باشد.

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp