بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک

تاریخ : یکشنبه, 14 اسفند 1401 تعداد بازدید :1779 ، نظرات : 0

انتخاب بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک موضوع بسیار مهمی است. بدیهی است که تصمیمات صحیح می تواند زیبایی و هماهنگی را در طراحی کلی داخلی آشپزخانه تضمین کند. کاتالوگ رنگ کابینت نئوکلاسیک، تنوع و گستردگی خوبی دارد و شامل سفید، طوسی، کرم، رنگ چوب، قهوه ای، مشکی، رنگ های ترکیبی و رنگ های خاص مانند آبی تیره یا سبز می باشد. در میان رنگهای کابینت نئوکلاسیک، رنگ های سفید، طوسی، قهوه ای و رنگ های خاص مانند سبز تیره در تناژهای مختلف در لیست بهترین رنگ بندی کابینت نئوکلاسیک قرار می گیرند.

 

فهرست مطالب :

رنگ بندی کابینت نئوکلاسیک

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک از نگاه مشتریان

3 نکته مهم در انتخاب انواع رنگ کابینت نئوکلاسیک

 

رنگ بندی کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک از جدیدترین انواع کابینت آشپزخانه محسوب می شود که نه پیچیدگی های کابینت کلاسیک را دارند و نه به سادگی کابینتهای مدرن می باشند. کابینت های آشپزخانه نئوکلاسیک دارای خطوط و جزئیات ساده با طراحی بسیار زیبا و لوکس هستند و انتخابی عالی برای دوستداران و علاقه مندان کابینت های خاص به شمار می آیند. اگرچه این نوع کابینت برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب است ولی بهترین رنگ بندی کابینت نئوکلاسیک در هر آشپزخانه ای متفاوت است. کاتالوگ رنگ کابینت نئوکلاسیک، تنوع و گستردگی خوبی دارد و شامل سفید، طوسی، کرم، رنگ چوب، قهوه ای، مشکی، رنگ های ترکیبی و رنگ های خاص مانند آبی تیره یا سبز می باشد. البته در این سبک کابینت آشپزخانه عموماً از رنگ‌های معتدل و ملایم استفاده می‌شود. رنگ‌هایی همچون رنگ طوسی، آبی کم‌رنگ، سبز، زرد و…. همچنین از رنگ‌های تندتر همچون قرمز، مشکی و … به‌عنوان رنگ مکمل کنار رنگ‌های نام‌ برده استفاده می‌شود.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

رنگ کابینت نئوکلاسیک

 

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک از نگاه مشتریان

در اینجا سعی کرده ایم محبوب ترین رنگ ها از نگاه مشتریان را به شما معرفی کنیم تا در انتخاب رنگ به شما کمک کرده باشیم.

کابینت نئوکلاسیک سفید

بدون شک یکی از بهترین و پرطرفدارترین رنگ کابینت نئوکلاسیک، سفید است. با انتخاب کابینت نئوکلاسیک سفید، نه تنها آشپزخانه شما بزرگتر به نظر می رسد بلکه بسیار روشن و دلباز نیز دیده می شود. مهمترین ویژگی رنگ سفید این است که به خوبی با دیگر رنگ های متضاد و مکمل ترکیب می شود و این خصوصیت، سفید را به یکی از پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس، انزو و ممبران تبدیل کرده است.

کابینت نئوکلاسیک سفید در عین سادگی، بسیار زیبا و چشم نواز است و می تواند نظر سخت ترین سلیقه ها را نیز به سوی خود جذب کند. درخشندگی و بازتاب نور، حس روشنایی و پاکیزگی از ویژگی های بارز کابینت نئوکلاسیک سفید می باشد که آن را به گزینه ای عالی برای آشپزخانه هایی با متراژ کمتر تبدیل کرده است. برای تنوع و زیبایی بیشتر کابینت سفید می توانید رنگ مشکی یا طلایی را برای دستگیره ها استفاده کنید.

 

کابینت های گلاس سفید

 

رنگ کابینت نئوکلاسیک

 

کابینت نئوکلاسیک طوسی

بعد از رنگ سفید، طوسی یا خاکستری یکی از زیباترین و بهترین رنگ ها محسوب می شود. طوسی از گروه رنگ های خنثی است که تمی سرد دارد و استفاده از تناژهای مختلف آن برای سبک نئوکلاسیک، زیبایی متفاوت و دوست داشتنی ایجاد می کند. طوسی رنگی شیک، ساده‌ و آرام بخش است که باعث رسمی‌تر شدن فضای آشپزخانه می شود و مکمل خوبی برای رنگ سفید است. اگر چه رنگ طوسی و ترکیب فوق العاده سفید طوسی بیشتر برای کابینت های مدرن مانند های گلاس استفاده می شود ولی به همان اندازه بر روی کابینت سبک نئوکلاسیک نیز زیبا و جذاب دیده می شود. برای ایجاد ترکیب سفید طوسی می توانید کابینت های بالایی را سفید و پایین را طوسی در نظر بگیرید و یا اینکه کابینت های طوسی را به صورت تک انتخاب کنید و از رنگ سفید برای کانتر، دیوارها و کفپوش استفاده کنید.

 

زیباترین مدل های اپن جزیره را از دست ندهید.

 

کاتالوگ رنگ کابینت نئوکلاسیک

 

کابینت نئوکلاسیک قهوه ای

قهوه ای نیز در لیست بهترین رنگ بندی کابینت نئوکلاسیک قرار دارد و به دلیل نزدیکی آن به چوب، از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر رنگ های گرم را به رنگ های سرد و خنثی ترجیح می دهید، کابینت نئوکلاسیک قهوه ای می تواند همانی باشد که شما می خواهید. این رنگ کابینت نه تنها فضا را دنج و صمیمی می کند بلکه می تواند به نقطه کانونی آشپزخانه شما نیز تبدیل شود. در صورت انتخاب کابینت های یکدست قهوه ای، حتما از رنگ روشن مانند سفید برای دیوارها و کفپوش استفاده کنید تا فضا متعادل شود.

 

بهترین رنگ کابینت ممبران

 

کابینت نئوکلاسیک قهوه ای

 

کابینت نئوکلاسیک قهوه ای

 

کابینت نئوکلاسیک سبز تیره

سبز تیره از رنگ های خاص و پر طرفدار می باشد که بیشتر برای آشپزخانه های بزرگ مناسب است. اگر دوست دارید آشپزخانه ای خاص و جسورانه داشته باشید، رنگ سبز تیره بهترین انتخاب برای شماست. ترکیب سفید با سبز تیره یک ترکیب جذاب و شگفت انگیز است که تغییری چشمگیر در دکوراسیون اشپزخانه ایجاد می کند. بهتر است از سنگ های طبیعی مرمر و گرانیت سفید برای کانتر استفاده کنید تا کابینت های زیبایتان بیشتر به چشم بیایند.

 

های گلاس مات بهتره یا براق

 

انواع رنگ کابینت نئوکلاسیک

 

کابینت نئوکلاسیک آبی نفتی

رنگ آبی به خصوص آبی نفتی نیز جزو گروه بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک می باشد که ترند سال 2022 در این سبک بوده است. کابینت نئوکلاسیک را می توان در طیف های رنگی مختلف آبی اجرا کرد. به خصوص اگر کابینت نئوکلاسیک را بخواهید  با ام دی اف خام رنگ شده با پلی اورتان اجرا کنید، عملاً محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید. اگر سبک نئوکلاسیک را انتخاب کردید، برای زیبایی و جذابیت بیشتر، دستگیره های طلایی و نورپردازی عالی فضای اشپزخانه را فراموش نکنید.

 

بهترین مدل کابینت ام دی اف سفید

 

رنگهای کابینت نئوکلاسیک

 

3 نکته مهم در انتخاب انواع رنگ کابینت نئوکلاسیک

1. متراژ آشپزخانه

مهمترین نکته ای که در انتخاب رنگ کابینت باید به آن توجه کنید، متراژ آشپزخانه است. بهتر است برای آشپزخانه های کوچک و کم نور از رنگ های روشن انتخاب کنید. زیرا کابینت های روشن برخلاف رنگ های تیره نه تنها فضا را دلبازتر نشان می دهند بلکه با ایجاد توهم بصری، فضای آشپزخانه بزرگتر دیده شود هر چند رنگ های خاص مانند سبز و آبی نیز در آشپزخانه های کوچک زیبا و متفاوت دیده می شوند. اما برای آشپزخانه های بزرگ در انتخاب رنگ دست شما بازتر است و محدودیت کمتری دارید.

 

2. استفاده از رنگ های متناسب با دکوراسیون خانه

قبل از هر انتخابی حتما به رنگ چیدمان و دکوراسیون منزل خود توجه کنید. زیرا عدم تناسب و ناهماهنگی رنگ کابینت ها با دکوراسیون منزل، آشپزخانه و کابینت ها را مانند یک وصله ناجور جلوه می دهد. پیشنهاد می کنم رنگ های خنثی و ساده را انتخاب کنید زیرا این رنگ ها نسبت به رنگ های دیگر کاربرد بیشتری در دکوراسیون خانه دارند.

 

مدل کابینت آشپزخانه

 

3. نور آشپزخانه

نکته مهم دیگری که در هنگام انتخاب رنگ کابینت باید به آن توجه کنید، نور دهی آشپزخانه است. فرقی نمی کند آشپزخانه شما بزرگ باشد یا کوچک، بهتر است از رنگ روشن و خنثی برای آشپزخانه های کم نور هستند و یا بدون پنجره استفاده کنید تا فضای آشپزخانه شما روشنتر و دلباتر به نظر برسد. البته اگر به رنگ های تیره علاقه بیشتری دارید می توانید از آن به عنوان مکمل استفاده کنید.

 

4. اجتناب از انتخاب رنگ های مد روز و ترند

خوب است بدانید انتخاب رنگ های ترند و مد روز برای کابینت آشپزخانه کار اشتباهی است. زیرا به همان میزان که جذاب و زیبا به نظر می رسند، در عین حال نیز به سرعت از مد می افتند و شما را دلزده می کنند‌. بنابراین بهتر است رنگی را انتخاب کنید که مدت بیشتری مد باشند و مجبور نباشید پس از مدت زمان کوتاهی آنها را عوض کنید. به طور کلی رنگ های ساده و خنثی بهترین انتخاب هستند.

 

 کاتالوگ رنگ کابینت نئوکلاسیک شامل چه رنگ هایی می شود؟

رنگ های سفید، طوسی، کرم، رنگ چوب، قهوه ای، مشکی، رنگ های ترکیبی و رنگ های خاص مانند آبی تیره یا سبز و .... در لیست رنگ بندی کابینت نئوکلاسیک قرار می گیرند.

 

بهترین رنگهای کابینت نئوکلاسیک کدامند؟

رنگ های سفید، طوسی یا خاکستری، قهوه ای، رنگ چوب و سبز تیره از بهترین ها هستند که محبوبیت بیشتری نیز دارند.

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp