17 مدل جدید کابینت های گلاس سفید اکلیلی 2020-2021

تاریخ : شنبه, 27 شهریور 1400 تعداد بازدید :848 ، نظرات : 0

کابینت های گلاس سفید اکلیلی یکی از جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه می باشد که هر فضایی را با سطوح براق و درخشان خود شگفت انگیز جلوه می دهد. آیا می خواهید تغییری چشمگیر در آشپزخانه خود ایجاد کنید؟ اگر فضای کسل کننده آشپزخانه، شما را آزار می دهد؟ با انتخاب کابینت های گلاس سفید اکلیلی می توانید روشنایی و احساس خوب شادابی را به آشپزخانه خود بیاورید. درخشندگی و براقیت های گلاس سفید اکلیلی شما را به یاد آینه می اندازد و ظاهر پر زرق و برق آن می تواند سالهای سال زینت بخش فضای آشپزخانه شما باشد. مدل کابینت های گلاس سفید اکلیلی از انواع کابینت مدرن می باشد که از ام دی اف خام با روکش پلکسی گلاس سفید همراه با اکلیل طراحی و تولید می ‌شود. دوام، تنوع طرح و رنگ، مقاومت بالای در برابر رطوبت و زیبایی سحرانگیز این مدل کابینت را به یک محصول پرطرفدار تبدیل کرده است. بدون شک کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی یکی از بهترین و زیباترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس سفید اکلیلی می باشد. با ما در این مطلب از مجموعه گارین همراه شوید تا با ویژگیها، مزایا و معایب و همچنین ترکیب رنگ کابینت های گلاس سفید اکلیلی آشنا شوید.

 

های گلاس سفید اکلیلی

 

مدل کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

های گلاس سفید اکلیلی از خانواده کابینت هایگلاس سفید به شمار می آید که بر روی آن اکلیل پاشیده شده است. اکلیل باعث براقیت و درخشندگی بیشتر سطح نهایی کابینت و انعکاس نور بیشتر می‌شود. روکش اصلی این نوع کابینت از پلکسی گلاس است که نوعی پلاستیک به حساب می‌آید. دوام، تمیز کردن آسان و ماندگاری بالایی از ویژگیهای بارز کابینت های گلاس سفید اکلیلی می باشد که آن را به یک محصولی عالی برای آشپزخانه های سبک مدرن و معاصر تبدیل است. معمولا طراحان داخلی کابینت هایگلاس سفید را برای آشپزخانه های کوچک و کم نور پیشنهاد می دهند، هرچند که زیبایی و درخشش آنها در آشپزخانه های بزرگ نیز بسیار چشم نواز و غیر قابل انکار است. کابینت هایگلاس سفید به دلیل قابلیت بالای بازتابش نور و انعکاس نور، هر فضایی را روشنتر و بزرگتر از اندازه خود نشان می دهد. اگرچه تمیز کردن کابینت اکلیلی خیلی راحت و بدون استفاده از مواد شیمیایی انجام می شود ولی به دلیل سطح صاف و براق، هر لکه و کثیفی بر روی آنها به آسانی قابل مشاهده است که این ویژگی برای خانم های خانه اصلا خوشایند به نظر نمی رسد.

 

کابینت اکلیلی براق

 

اگرچه کابینت سفید اکلیلی براق در برابر خراش مقاوم است ولی برای اینکه بتوانید سالهای طولانی از زیبایی سحر انگیز آن در آشپزخانه خود لذت ببرید باید به خوبی از آن مراقبت کنید. زیرا تعمیر آنها بسیار سخت است و حتی پس از انجام تعمیر، آسیب ها قابل مشاهده خواهند بود. پس اگر خانواده ای شلوغ هستید و یا فرزندی بازیگوش و پر جنب و جوش دارید، پیشنهاد می کنم قبل از خرید بیشتر در مورد ان فکر کنید. این روزها، بسیاری از صاحبان خانه ها کابینت سفید اکلیلی براق را بیشتر از مدل های کابینت دیگر انتخاب می کنند، زیرا مزایای زیادی دارد. در ادامه با مزایا و معایب کابینت سفید اکلیلی آشنا خواهید شد.

 

کابینت های گلاس سفید مشکی اکلیلی

 

 

مزایای کابینت های گلاس سفید اکلیلی

1.سطح براق و درخشان

براقیت و درخشندگی از مهمترین مزایای کابینت هایگلاس اکلیلی به حساب می اید که با بازتابش بیشتر نور باعث روشنایی و بزرگتر از اندازه نشان دادن فضای آشپزخانه می شود. بهتر است بدانید میزان درخشندگی در انواع کابینت های گلاس سفید متفاوت است که در این میان بیشترین درخشندگی شامل کابینت های گلاس سفید اکلیل می شود هر چند که مدل کابینت های گلاس سفید طلایی نیز براقیت بالایی دارد. اگر ظاهر پرزرق و برق و درخشان کابینت برایتان خیلی اهمیت دارد و از اولویت های شما به حساب می آید، ما به شما کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی را پیشنهاد می دهیم.

2. ظاهر زیبا و پر زرق و برق

از دیگر مزایای کابینت های گلاس سفید اکلیلی، ظاهر زیبا وپر زرق و برق ان است که نمایی لوکس و تماشایی به فضای آشپزخانه می بخشد. ظاهر فوق العاده براق و جذاب این مدل کابینت می تواند آن را به نقطه کانونی آشپزخانه تبدیل کرده و همه ی چشم ها را در نگاه اول به سوی خود جلب کند.

 

کابینت اکلیلی براق

 

3. دوام و استحکام بالا

کابینت های گلاس اکلیلی به دلیل پوشش سخت می تواند ساییدگی زیادی را تحمل کند. همچنین این مدل کابینت به مقاومت بالا در برابر رطوبت، نور ماوراء بنفش و خراش معروف و شناخته می شود. رنگ روی این نوع کابینت در برابر تابش نور مستقیم تغییر نمی‌کنند. همچنین در برابر حرارت نیز مواد فرار و سمی (VOC) در هوا منتشر نمی‌شوند. بدنه ام دی اف این کابینت، مشکلات زیست محیطی ندارد. این ماده نه تنها حاوی مواد فرار مانند بنزن نیست، بلکه انتشار گازهای مضر را نیز کاهش می‌دهد.

4. تنوع طرح و رنگ

این مدل کابینت در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است و بنابراین زمینه سفارشی سازی را نیز دارد. مدل کابینت های گلاس سفید طلایی و کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی از محبوبترین ها محسوب می شوند.

 

این مطلب را از دست ندهید: 4 دلیل زرد شدن کابینت های گلاس سفید + بهترین راه حل

 

5. تمیز کردن آسان

کابینت هایگلاس سفید اکلیل به راحتی تمیز می شود زیرا این ماده منافذی روی سطح خود ندارد. این ویژگی مثبت یک امتیاز عالی به خصوص برای افرادی است که به دلیل مشغله کاری زمان زیادی برای تمیز کردن کابینت ها ندارند. آنها می توانند بعد از پایان هر روز، براحتی با یک دستمال نمناک و کمتر از چند دقیقه کابینت های خود را تمیز کرده و برق بیاندازند. بسیار مهم است که بعد از تمیز کردن، حتما سطح کابینت اکلیلی براق را با یک دستمال خشک کنید.

نکته: برای تمیز کردن آن‌ها از یک پارچه میکروفایبر استفاده کنید.

 

کابینت های گلاس اکلیلی

 

معایب کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

 1.آثار انگشت ، خاک و لکه ها به راحتی در سطح براق کابینت سفید اکلیلی قابل مشاهده هستند و بنابراین نیاز به تمیز کردن منظم دارند.

2. از نظر قیمت و هزینه، کابینت هایگلاس سفید اکلیلی نسبت به دیگر روکش ها گران تر است.

3. تعمیر این مدل کابینت سخت است وهنگام تعویض درهای کابینت آشپزخانه با همان رنگ پس از سالها استفاده ، ممکن است تفاوت سایه ایجاد شود.

 

3 ایده ترکیبی زیبا از کابینت های گلاس سفید اکلیلی با رنگ های دیگر

 

مدل کابینت های گلاس سفید طلایی

 

کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی

ظاهر درخشان و پر زرق و برق این مدل کابینت باعث محبوبیت زیاد آن در بین طرفداران کابینت هایگلاس مدرن شده است و به جرات می توانیم بگوییم که در صدر لیست قرار می گیرد. کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی به دلیل ظاهر براق و درخشان، جلوه ای زیبا به فضای آشپزخانه می بخشند و انتخابی عالی برای آشپزخانه های کوچک محسوب می شوند. این مدل کابینت برای آشپزخانه های سبک سنتی و کلاسیک اصلا مناسب نمی باشد و اگر خیلی دوست دارید تا از ترکیب سفید طلایی در آشپزخانه کلاسیک خود استفاده کنید، ما به شما کابینت ممبران سفید طلایی را پیشنهاد می دهیم. رنگ سفید نشان دهنده ی پاکی، تمیزی و روشنایی است و طلایی رنگی اشرافی و لاکچری می باشد و ترکیب سفید طلایی همه ی این ویژگی ها را در کنار هم دارد. در حقیقت کابینت سفید طلایی اکلیلی احساس قدرت، زیبایی، جلال، جبروت و شکوه را به بیننده القا می کند.

 

کابینت های گلاس سفید مشکی اکلیلی

 

کابینت هایگلاس اکلیلی سفید مشکی

ترکیب زیبای سفید مشکی از کابینت های گلاس سفید خیلی مورد پسند همه افراد جامعه نیست و بیشتر افرادی با سلیقه خاص و متفاوت به این کابینت توجه می کنند. کنتراست و تضاد های گلاس اکلیلی سفید مشکی به زیبایی و جذابیت هر آشپزخانه و با هر سبکی اضافه می کند و با افزایش دید بصری در بزرگنمایی فضا بسیار تاثیرگذار است.

 

کابینت های گلاس سفید طوسی اکلیلی

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی و طوسی

ترکیب خاکستری-سفید یکی از بهترین و کاملترین ترکیب رنگ برای کابینت هایگلاس سفید اکلیلی است که در سال های اخیر توجه بسیاری از طراحان داخلی و صاحبان خانه را به خود جلب کرده است. کابینت های گلاس سفید طوسی اکلیلی نه تنها می تواند هر فضا را بزرگتر نشان دهد، بلکه می تواند با بازتاب و بازتاب نور طبیعی با رنگ، فضای آشپزخانه را تغییر دهد! کابینت های سفید خاکستری یک انتخاب منحصر به فرد برای آشپزخانه های مدرن هستند. زیرا ترکیب رنگ کابینت های سفید و خاکستری در عین داشتن ویژگی های یک سبک مدرن ، ترکیبی ساده و بدون زرق و برق است.

در ادامه جدیدترین مدل های کابینت سفید اکلیلی 2020 - 2021 را با هم می بینیم!

 

کابینت های گلاس اکلیلی

 

کابینت سفید اکلیلی

 

کابینت هایگلاس اکلیلی

 

کابینت سفید اکلیلی براق

 

هایگلاس سفید اکلیلی

 

کابینت اکلیلی

 

های گلاس سفید اکلیلی

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی و طوسی

 

کابینت های گلاس سفید طوسی اکلیلی

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp