قیمت کابینت نئوکلاسیک

تاریخ : ﺳﻪشنبه, 16 اسفند 1401 تعداد بازدید :583 ، نظرات : 0

قیمت کابینت نئوکلاسیک با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند زمینی یا دیواری بودن، نوع متریال، یراق آلات مورد استفاده، جنس بدنه ی کابینت و اکسسوری های اضافی متفاوت می باشد. این گروه از کابینت ها در واقع ترکیبی از کابینت های کلاسیک و مدرن هستند و اصالت و سادگی را در کنار هم حفظ کرده اند. کابینت نئوکلاسیک قیمت پایین تری نسبت به کابینت های چوبی دارد و قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک در مقایسه با کابینت های ام دی اف و های گلاس، بالاتر می باشد.

 

فهرست مطالب :

عوامل و فاکتورهای موثر در قیمت کابینت نئوکلاسیک

قیمت کابینت های نئوکلاسیک با بدنه چوب

قیمت کابینت نئوکلاسیک ام دی اف

قیمت کابینت نئوکلاسیک روکش چوب

قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک بر اساس قوانین اتحادیه

مراحل محاسبه و تعیین قیمت نهایی کابینت نئوکلاسیک

 

عوامل و فاکتورهای موثر در قیمت کابینت نئوکلاسیک

1. نوع متریال مغزی کابینت

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت کابینت، نوع مغزی کابینت می باشد. دو نوع مغزی کابینت رایج است، یکی ام دی اف و دیگری چوب طبیعی. قیمت مغزی چوب طبیعی بالاتر از ام دی اف است. البته نوع برند متریال نیز بر قیمت تاثیر می گذارد. مسلما برای برندهای معتبر باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

2. نوع متریال روکش

جنس روکش کابینت از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت کابینت می باشد. کابینت های به سبک نئوکلاسیک با روکش های ممبران، چوب، های گلاس، روکش چوب و ... ساخته می شوند و هر کدام قیمت متفاوتی دارند. کابینت نئوکلاسیک با چوب و روکش چوب از کابینت با روکش ممبران و های گلاس گرانتر است.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک

 

3. طرح انتخابی کابینت

طرح کابینت نیز از عوامل موثر بر قیمت نهایی می باشد. مسلما کابینت هایی که طراحی پیچیده دارند قیمت بالاتری دارند زیرا کابینت ساز باید زمان بیشتری برای آن صرف کند و درنتیجه دستمزد بیشتری می گیرد.

4. متراژ کابینت

اینکه شما چند متر کابینت می خواهید بسیار مهم است زیرا قیمت کابینت بر اساس هر متر مربع تعیین می شود. توجه داشته باشید عرض یا طول آشپزخانه شما هر چقدر که باشد، دو، سه یا چهارمتر باید این عدد را در دو ضرب کنید. زیرا کابینت ها هم در قسمت بالایی و هم در قسمت پایین آشپزخانه نصب می شوند.

5. ابعاد و اندازه کابینت

کابینت ها معمولاً در ابعاد و اندازه های استاندارد تولید می شوند، اما با توجه به ابعاد آشپزخانه، کارفرما ممکن است کابینت هایی با ابعاد بزرگتر سفارش دهد که ممکن است روی دستمزد تأثیر بگذارد.

6. کیفیت یراق آلات

یراق آلات در تعیین قیمت نهایی کابینت نقش بسزایی دارند. یراق آلات و دستگیره های متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. متاسفانه برخی از نصاب های کابینت برای افزایش حاشیه سود خود از یراق آلات بی کیفیت استفاده می کنند.

7. اکسسوری و آپشن ها

اضافه کردن آپشن ها و نصب اکسسوری ها مانند گیره ظروف ریلی، مجیک کرنرو ... بر قیمت نهایی کابینت تاثیر می گذارد.

 

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک

 

کابینت نئوکلاسیک قیمت

 

قیمت کابینت های نئوکلاسیک با بدنه چوب

کابینت نئوکلاسیک تماما چوبی کابینتی است که برای هم مغزی کابینت و هم روکش آن از چوب طبیعی استفاده می شود و با توجه به همین موضوع، قیمت کابینت نئوکلاسیک چوبی بسیار بالاتر از سایر انواع است. البته لازم به ذکر است که نوع چوب به کار رفته در این کابینت نیز باعث افزایش یا کاهش قیمت نهایی کابینت می شود. چوب های به کار رفته برای مغز یا بدنه این نوع کابینت می تواند گردو، راش و بلوط باشد که در این میان چوب گردو گران تر از سایر گزینه ها می باشد.

 

تميز كردن كابينت ام دي اف سفید

 

قیمت کابینت نئوکلاسیک ام دی اف

قیمت کابینت نئوکلاسیک mdf از چوبی و روکش چوب کمتر است. این نوع کابینت علاوه بر داشتن قیمت مناسب، زیبا و بادوام نیز می باشد. این کابینت ها از ورق های ضخیم ام دی اف تولید می شوند. البته ورق های ام دی اف به کار رفته در ساخت بدنه کابینت نه تنها از نظر ضخامت با هم تفاوت دارند، بلکه کیفیت آنها نیز متفاوت می باشد. به طوری که نمونه های وارداتی از برندهای مختلف قیمت بالاتری نسبت به نمونه های داخلی دارند. کابینت های تمام ام دی اف دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند و بسته به نوع و برند تولید کننده رنگ می تواند قیمت کابینت نئوکلاسیک را گران یا ارزانتر کند.

 

قیمت کابینت نئوکلاسیک روکش چوب

این نوع کابینت ها به زیبایی کابینت های نئوکلاسیک چوبی دیده می شوند و به دلیل استفاده از روکش چوب به جای چوب، قیمت مناسب تری نسبت به کابینت های تمام چوب دارند. قیمت کابینت روکش چوب ام دی اف نئوکلاسیک به نوع روکش ها و تکنولوژی چسباندن آنها بر روی درب کابینت بستگی دارد. کابینت هایی که دارای روکش چوبی هستند پس از ایجاد طرح به کمک دستگاه CNC روکش با تجهیزات مخصوص و رنگ های بسیار مقاوم بر روی درب نصب می شود و اصطلاحاً وکیوم می باشد. نوع چسب استفاده شده در این مرحله نه تنها می تواند بر قیمت تاثیر بگذارد، بلکه بر کیفیت و طول عمر کار نیز به شدت تاثیر می گذارد.

 

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

 

کابینت نئوکلاسیک قیمت

 

قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک بر اساس استاندارد اتحادیه

قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک بر اساس نوع متریال استفاده شده از قبیل یراق آلات، رنگ، ام دی اف خام یا چوب طبیعی تعیین می شود. البته استفاده از ام دی اف خام درجه ۲ به جای ام دی اف خام وارداتی برای درب کابینت و همچنین جایگزینی ام دی اف ایرانی به جای ام دی اف طرح کتان خارجی برای بدنه کابینت می تواند بر قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک تاثیر بگذارد. 

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه از مجموعه گارین گروپ همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

همچنین نوع برند و کیفیت یراق آلات نیز باعث افزایش یا کاهش قیمت کابینت می شود. بدون شک اختلاف قیمت کابینت هایی که با یراق آلات باکیفیت بلوم ساخته می شوند نسبت به جک و ریل و لولاهای چینی فاحش و بسیار چشمگیر است. البته باید توجه داشت قیمت متری روش درستی نیست و مسلما قیمت نهایی با قیمت محاسبه شده شما تفاوت زیادی دارد. به این معنا که مثلا کابینت ساز به شما بگوید کابینت را متری 1 میلیون تومان می سازد. شما هم حساب کنید که مثلا من 10 متر کابینت دارم پس می شود 10 میلیون تومان! اما در پایان پروژه کابینت ساز 15 میلیون تومان فاکتور به شما می دهد. باید بگوییم بله، این امر بسیار رایج است، به همین دلیل تاکید می کنیم که متری قیمت نگیرید، اما نحوه صحیح قیمت گذاری چیست؟

 

مراحل محاسبه و تعیین قیمت نهایی کابینت نئوکلاسیک

مراحل روش درست محاسبه و تعیین قیمت کابینت نئوکلاسیک عبارت است از:

1. ابتدا باید تصویر طرح کابینت مورد نظر رو خود را مشخص کنید. برای این کار می توانید از الگوهای گالری مدل‌های کابینت کمک بگیرید .

2. در مرحله دوم باید نوع کابینت و سپس برند متریال ورق‌ها را مشخص کنید: ام دی اف یا هایگلاس؟ کابینت ممبران (وکیوم) یا چوب؟ چه رنگ و طرحی؟ از چه کارخانه و مارکی ؟

 

کابینت آشپزخانه هایگلاس

 

3. بعد از تعیین متریال ها نوبت به تعیین نوع یراق‌ آلات (لولاها و دستگیره ها و اکسسوری ها) می رسد.

4. تعیین تکلیف در مورد جزئیات مهم اجرایی مثل نحوه آب‌بندی سینک، جانمایی دقیق اجزای کابینت و غیره....

5. با کابینت سازان حرفه ای مشورت کنید: جزئیات اجرا را از آنها بپرسید و در نهایت هزینه کل کار را جویا شوید. باز هم می گوییم: قیمت نهایی کل کابینت نه به هیچ عنوان مثل قیمت هر متر طول!

6. از بین نجارها و کابینت‌سازانی که با آنها درباره یک طرح با جزئیات یکسان مذاکره کرده اید، چند نفر رو همراه با تعهد زمان‌بندی کار انتخاب کنید. در این مرحله سوابق کاری این افراد را بررسی کنید و نمونه کار آنها را مشاهده کنید. اگر قیمت ها به هم نزدیک است پیشنهاد ما این است که با فردی که حرفه ای تر و منظم تر است قرارداد ببندید.

7. مرحله آخر عقد قرارداد با بهترین کابینت ساز است!

 

قیمت کابینت نئوکلاسیک به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت کابینت های نئوکلاسیک به عواملی از قبیل متراژ کابینت، یراق آلات و اکسسوری اضافی، نوع متریال مغزی کابینت، متریال روکش کابینت، ابعاد و اندازه، شرکت تولید کننده ورق، طرح انتخابی و نورپردازی بستگی دارد.

 

نحوه محاسبه قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک چگونه است؟

قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک بر اساس نوع متریال استفاده شده از قبیل یراق آلات، رنگ، ام دی اف خام یا چوب طبیعی تعیین می شود. در این مقاله اطلاعات کاملی برای محاسبه قیمت آورده شده است.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp