کابینت ام دی اف چه رنگی خوبه؟

تاریخ : شنبه, 12 فروردین 1402 تعداد بازدید :542 ، نظرات : 0

بهترین رنگ کابینت ام دی اف چه رنگیه؟ سوالی که احتمالا بعد از انتخاب سبک کابینت ام دی اف ذهن شما را به خود مشغول می کند در مورد رنگ کابینت خواهد بود. رنگ ها تاثیر زیادی بر زیبایی و شادابی فضای آشپزخانه دارد و هرگز نباید قدرت رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه را دست کم بگیرید. رنگ های سفید، سفید مشکی، طوسی در تنالیه های روشن و تیره، قهوه ای، کرم قهوه ای در لیست بهترین رنگ کابینت ام دی اف قرار می گیرند. البته بهتر است برای انتخاب بهترین رنگ کابینت ام دی اف حتما فاکتورهای مهم ابعاد و میزان نوردهی و نورپردازی آشپزخانه را در نظر بگیرید و متناسب با سلیقه و ویژگی رنگ ها، بهترین رنگ را انتخاب نمایید.

 

فهرست مطالب:

بهترین رنگ کابینت ام دی اف

رنگ کابینت ام دی اف جدید

3 نکته مهم در انتخاب رنگ کابینت ام دی اف

 

بهترین رنگ کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف سفید

یکی از بهترین رنگ برای کابینت ام دی اف که محبوبیت زیادی نیز دارد رنگ سفید می باشد. کابینت ام دی اف سفید در عین سادگی و جذابیت باعث می شود تا فضای آشپزخانه روشنتر و آرامبخش به نظر برسد. علاوه بر این با توجه به اینکه رنگ سفید اساساً با همه چیز می‌آید، گزینه‌های شما برای ترکیب آن با بافت‌ها، الگوها و رنگ‌های مختلف در آشپزخانه‌تان تقریباً بی‌نهایت است. جفت کردن چوب با کابینت سفید گرما را به ارمغان می‌آورد. ترکیب رنگ‌های سفید با طلایی، برنجی یا نقره‌ای نیز می‌تواند احساس لوکس و لاکچری را در فضای آشپزی شما ایجاد کند. این کابینت بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک و کم نور می باشد زیرا با افزایش دید بصری و توهم فضایی می تواند فضا را بزرگتر از اندازه خود نشان بدهد.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

رنگ کابینت ام دی اف

 

کابینت ام دی اف قهوه ای

کابینت های قهوه ای امروزه تقریباً در ترند هستند. آنها بادوام و کاربردی هستند، اما ظاهری بی عیب و نقص را نیز ارائه می دهند. قهوه ای از گروه رنگ های گرم می باشد و شما می توانید با انتخاب کابینت های قهوه ای در آشپزخانه به ظاهری بی نقص برسید. از نظر روانشناسی رنگ ها، قهوه ای می تواند به ایجاد احساس گرما، امنیت و ایجاد حسی زمینی کمک کند. اگر خانواده پرجمعیتی دارید و دوست دارید خانواده را در هنگام شام و وعده های غذایی نزدیک کنید، داشتن کابینت های قهوه ای می تواند به خانواده شما کمک کند تا احساس امنیت بیشتری داشته باشند. البته رنگ قهوه ای با تنالیه های روشن برای آشپزخانه های کوچک مناسبتر است زیرا تنالیه های تیره و دارک فضا را دلگیر و کوچک جلوه می دهد اما اگر همچنان کابینت های ام دی اف قهوه ای تیره را می پسندید، پیشنهاد می کنم با رنگ های خنثی مانند سفید به صورت ترکیبی استفاده کنید.

 

کابینت های گلاس چه رنگی خوبه

 

کابینت ام دی اف چه رنگی خوبه

 

کابینت ام دی اف کرم متمایل به زرد

آشپزخانه باید مکان شادی، خنده و اوقات خوش باشد. چه راه بهتری برای ایجاد این حس از ترکیب کردن مقداری زرد در آشپزخانه خود از طریق کابینت آن وجود دارد؟ یکی دیگر از بهترین رنگ های کابینت ام دی اف رنگ کرم متمایل به زرد می باشد. کرم رنگی خنثی و آرام بخش است و تنالیه زرد به افزایش اشتها کمک می کند. برای زیبایی و جذابیت این کابینت، سنگ قهوه ای و یا مشکی را برای کانتر آشپزخانه انتخاب کنید. اگرچه این کابینت در آشپزخانه های بزرگ و پرنور زیبا دیده می شود ولی برای فضاهای کوچک انتخاب مناسب تری می باشد زیرا علاوه بر زیبایی به بزرگنمایی فضا نیز کمک می کند.

 

محتوای رنگ کابینت جدید را حتما ببینید، به شما در انتخاب رنگ کمک خواهد کرد.

 

 بهترین رنگ کابینت ام دی اف

 

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای

سفید قهوه ای یک ترکیب شیک و دوست داشتنی برای کابینت ام دی اف می باشد که می توانیم از آن به عنوان بهترین رنگ نیز یاد کنیم. این رنگ نه تنها برای کابینت های سبک کلاسیک مناسب است که بر روی کابینت های سبک مدرن نیز زیبا و جذاب به نظر می رسد. رنگ سفید یک رنگ فوق العاده جذاب برای استفاده در کابینت می باشد، زیرا به باز شدن فضا کمک می کند و باعث می شود احساس روشن و تمیزی داشته باشید. همچنین به راحتی با تقریبا هر رنگ دیگری جفت می شود. پایه خنثی عالی برای آشپزخانه با هر سبک داخلی. در همین حال، قهوه ای خود یک سایه همه کاره است که می توانید از آن برای تکمیل طیف گسترده ای از رنگ ها استفاده کنید. بنابراین ترکیب رنگ های سفید و قهوه ای بر روی کابینت ام دی اف راهی عالی برای تبدیل هر آشپزخانه به یک فضا بی نهایت جاودانه و شیک خواهد بود. این رنگ کابینت هم برای آشپزخانه های بزرگ و هم کوچک یک انتخاب ایده آل است و می تواند احساس گرما و آرامش را در فضا ایجاد کند.

 

کاتالوگ کابینت ممبران

 

 پرطرفدارترین رنگ کابینت ام دی اف

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت آشپزخانه سیاه و سفید بیشتر برای کابینت های با سبک مدرن مناسب است. می‌توانید این دو رنگ را با جزیره چوبی ست کنید تا ظاهری دنج‌تر داشته باشید. برای داشتن فضایی مجلل، سنگ کابینت مرمر اضافه کنید، یا برای ظاهری مدرن‌تر، از اکسسوری و آویزهای فلزی استفاده کنید. این ترکیب رنگ کابینت برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب است. البته پیشنهاد می کنیم برای آشپزخانه های بزرگ رنگ مشکی را برای کابینت ها انتخاب نمایید و آن را کانترهای سفید ست کنید تا جلوه‌ای شیک، چشمگیر و بی‌نقص به آن ببخشید. اما اگر ابعاد آشپزخانه شما کوچک است، از رنگ سفید بیشتر استفاده کنید تا فضا دلباز تر و بزرگ تر به نظر برسد. یه یاد داشته باشید میزان نور در این طراحی باید زیاد باشد چرا که رنگ مشکی نمی تواند نور را به خوبی بازتاب دهد و فضا را تاریک جلوه می دهد.

 

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک

 

کابینت ام دی اف چه رنگی خوبه

 

رنگ کابینت ام دی اف جدید

کابینت ام دی اف خاکستری

برخی از افراد تصور می کنند رنگ خاکستری تا حدودی خسته کننده و بی حال است، اما وقتی صحبت از کابینت خاکستری می شود، قبول این تفکر دشوار است. خاکستری، همراه با سایر رنگ های خنثی، به آشپزخانه شما کمک می کند تا حس کلاسیک و تمیزی را حفظ کند، در حالی که به اندازه کافی همه کاره باقی می ماند و براحتی با دیگر با دیگر وسایل آشپزخانه هماهنگ می شود. رنگ های خاکستری در واقع می توانند گرمای زیادی را به آشپزخانه منتقل کنند و زمانی که با رنگ‌های خنثی‌تر مانند سفید در تضاد قرار می‌گیرند، می‌توانند زیبا به نظر برسند. همچنین اضافه کردن کمی رنگ آبی در میان کابینت‌های خاکستری نیز می‌تواند رنگ و جنب و جوش بیشتری به فضای آشپزخانه شما ببخشد. برای زیبایی بیشتر از سنگ مرمر برای کانتر آشپزخانه استفاده کنید.

 

کابینت نئوکلاسیک سفید

 

 پرطرفدارترین رنگ کابینت ام دی اف

 

کابینت ام دی اف آبی پر رنگ

اگر می‌خواهید آشپزخانه‌تان زیبا باشد، همه چیز این نیست که شیک‌ترین طراحی و وسایل مدرن را داشته باشید. بزرگ شدن با رنگ یکی دیگر از راه های عالی برای برجسته کردن آن است. آبی های پررنگ راهی عالی برای انجام این کار است، آشپزخانه شما را با اعتماد به نفس و متانت القا می کند و در عین حال با رنگ های خنثی و رنگ های دیگر به خوبی کار می کند. ترکیب کابینت ام دی اف آبی با دستگیره هایی طلایی بسیار جذاب است و فضای آشپزخانه را لوکس و لاکچری جلوه می دهد. همچنین ترکیب آبی با سفید روشن نیز می تواند به زیبایی آشپزخانه کمک کند. استفاده از رنگ آبی تیره در کابینت‌های سطح پایین و رنگ‌ سفید برای کابینت های بالا می‌تواند به جذب چشم به سمت بالا کمک کند و کابینت های بالایی بلندتر به نظر برسند.

 

قیمت کابینت نئوکلاسیک

 

رنگ کابینت ام دی اف

 

کابینت ام دی اف قرمز

قرمز یکی دیگر از رنگ های جدید برای کابینت ام دی اف می باشد که البته طرفدار زیادی ندارد و بیشتر افرادی با سلایق خاص و متفاوت آن را انتخاب می کنند. قرمز رنگی تند و سرد است و زمانی می‌تواند زیبایی خودش را نشان بدهد که برخی از وسایل منزل یا آشپزخانه یا طراحی و دکوراسیون منزل با این رنگ‌ها ست باشد. اگرچه کابینت های قرمز آشپزخانه شما را منحصر به فرد و خاص نشان می دهند ولی بهتر است با رنگ های دیگر مانند سفید به صورت ترکیبی استفاده کنید تا از تندی ان کم شود زیرا کابینت های تمام قرمز خیلی زود شما را دلزده می کنند.

 

 بهترین رنگ کابینت ام دی اف

 

3 نکته مهم در انتخاب رنگ کابینت ام دی اف

1. ابعاد و متراژ آشپزخانه

از مهمترین نکاتی که در هنگام انتخاب رنگ کابینت باید به آن توجه کنید، متراژ و بعاد آشپزخانه است. بهترین رنگ برای آشپزخانه کوچک رنگ های روشن و ترکیبی با تناژ غالب خنثی می باشد. رنگ های تیره و کدر فضای کوچک آشپزخانه را دلگیر و تاریک جلوه می دهند. برای اشپزخانه های بزرگ هیچ محدودیتی ندارید. زیرا تمام تناژهای رنگ کابینت ام دی اف، تیره یا روشن، مات یا براق زیبایی خاص خود را دارند و انتخاب آن به نظر و سلیقه شما بستگی دارند.

2. میزان نور و روشنایی اشپزخانه

از دیگر نکات مهم برای انتخاب رنگ کابینت، توجه به میزان نوردهی و روشنایی آشپزخانه است. طراحان و متخصصان دکوراسیون همواره توصیه می کنند برای فضاهای تاریک و کم نور از رنگ های روشن و خنثی استفاده کنید زیرا آنها نور بیشتری را بازتابش می دهند و باعث روشنی و دلبازی فضا می شوند. البته اگر کابینت های ام دی اف رنگ تیره بیشتر می پسندید، دقت نمایید که نورپردازی آشپزخانه شما به حد کافی باشد.

3. تمیزکاری و نگهداری

بهتر است بدانید بعضی از رنگ های کابینت ام دی اف، به مراقبت و تمیز کاری  بیشتری نیاز دارند. پس اگر شاغل هستید یا شلوغ و پر رفت آمد هستید، بهتر است از رنگ های تیره و مات استفاده کنید که آثار لکه آب، چربی و گردو خاک به آسانی بر روی آنها دیده نمی شود.

 

رنگ کابینت ام دی اف جدید

 

کابینت ام دی اف چه رنگی خوبه؟

بهترین رنگ برای این کابینت رنگ های روشن و ترکیبی مانند سفید و کرم قهوه ای می باشد. البته باید قبل از هر انتخابی به متراژ و میزان روشنایی آشپزخانه خود نیز توجه کنید.

 

پرطرفدارترین رنگ کابینت ام دی اف کدام است؟

کابینت ام دی اف خاکستری روشن و تیره، سفید و کابینت دو رنگ مانند سفید مشکی وکرم قهوه ای محبوبیت بیشتری دارند.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp