آنچه لازمه قبل از طراحی کابینت آشپزخانه ال شکل بدونی + 30 مدل کابینت ال جدید

تاریخ : ﺳﻪشنبه, 12 اردیبهشت 1402 تعداد بازدید :2147 ، نظرات : 0

کابینت آشپزخانه ال شکل یکی از محبوبترین چیدمان ها در بسیاری از خانه ها است و دلیل خوبی هم دارد. آنها کاربردی و دارای یک مثلث کار کارآمد هستند و بدون در نظر گرفتن اندازه خانه و اینکه آشپزخانه شما کوچک، متوسط یا بزرگ است، یک انتخاب عالی محسوب می شوند. مدل کابینت آشپزخانه ال فضای کافی را برای کار فراهم نموده و گردش کار آسان، کارآمد و عملی را تسهیل می کند. یکی از بارزترین ویژگی های کابینت آشپزخانه ال مانند، دسترسی فوق العاده آسان و راحت به تمام نقاط اصلی آشپزخانه است.

 

فهرست مطالب:

کابینت آشپزخانه ال شکل

مزایای مدل کابینت آشپزخانه ال شکل

معایب کابینت آشپزخانه ال مانند

7 نکته مهم در طراحی کابینت آشپزخانه ال شکل

جدیدترین مدلهای کابینت ال جدید 2023

 

کابینت آشپزخانه ال شکل

این مدل کابینت همانطور که از نامش پیداست از دو کانتر عمود بر هم به شکل ال انگلیسی تشکیل شده است که یکی از آنها از دیگری کمی بزرگتر می باشد. هنگامی که آشپزخانه های L شکل به درستی طراحی شوند، تجهیزات آشپزخانه در امتداد هر دیوار به گونه ای دسته بندی می شوند که امکان یک مثلث کاری کارآمد را فراهم می کند. به عنوان مثال، با قرار دادن یخچال و اجاق گاز در یک طرف دیوار، سینک در طرف دیگر و یک جزیره در وسط، آشپز می تواند به هر چیزی که نیاز دارد درست در مثلث کاری خود دسترسی داشته باشد. علاوه بر این، از آنجایی که آشپزخانه‌های L شکل فقط دو دیوار را اشغال می‌کنند، شکل ایده‌آلی برای پلان‌های مفهومی باز هستند.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

کابینت آشپزخانه ال

 

مزایای مدل کابینت آشپزخانه ال شکل

1. کابینت ال جدید گزینه ای ایده آل برای آشپزخانه های کوچک و متوسط می باشد.

2. دسترسی به تمام نقاط اصلی و مثلث کار آسان است.

3. تمام کابینت‎های زمینی و دیواری کاملا کاربردی و قابل استفاده‌ هستند.

4. با یک طراحی مناسب می توان بهترین مثلث طلایی را می‌توان تشکیل داد.

5. کابینت آشپزخانه ال مانند فضایی شیک، مدرن و زیبا ایجاد می کند.

6. چیدمان ال شکل سازگارترین چیدمان در آشپزخانه است! با فضای زیاد کف برای قدم زدن، طرح‌های آشپزخانه L شکل می‌توانند حتی جادارتر از آنچه واقعا هستند به نظر برسند!

7. با اضافه کردن جزیره به طراحی آشپزخانه می توانید فضای کار و ذخیره سازی بیشتری داشته باشید.

 

مطلب زیباترین جزیره آشپزخانه را از دست نده!

 

8. تنوع و گستردگی اجرای طرح های مختلف انواع کابینت در آشپزخانه های مدل ال بسیار زیاد است‌.

9. چیدمان آشپزخانه L شکل می‌تواند گزینه‌های هوشمندانه و شیک ذخیره‌سازی گوشه‌ای مانند مجیک کرنر را داشته باشد. با نصب این اکسسوری در هنگام باز کردن کابینت گوشه، آنها به سمت بیرون و به سمت شما می چرخند و دیدن و دسترسی به همه وسایل را آسان می کنند!

 

کابینت آشپزخانه ال شکل دو رنگ

 

معایب کابینت آشپزخانه ال مانند

اگرچه کابینت های ال شکل به دلایل زیادی محبوب هستند، اما معایبی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت. به عنوان مثال، اگر جدایی بیشتر بین آشپزخانه و قسمت نشیمن را دوست دارید، ممکن است آشپزخانه L شکل با طرح مفهومی باز آن چیزی نباشد که به دنبال آن هستید. پلان طبقه باز ممکن است به این معنا باشد که دیوار سوم یا چهارم را از دست داده و فضای ذخیره سازی و پیشخوان کمتر باشد. همچنین این مدل کابینت برای آشپزخانه های بزرگ خیلی مناسب نیست زیرا وسایل بیش از حد پهن شده اند. علاوه بر این اگر طراح داخلی حرفه‌ای نداشته باشید، ممکن است چیدمان آشپزخانه‌ی شما به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. یعنی ممکن است از لحاظ زیبایی ظاهری و یا کاربرد و فضای ذخیره سازی به مشکل مواجه شوید.

 

مطلب مدل کابینت دو طرفه را هم حتما بخون تا بتونی بهتر مدل کابینتت رو انتخاب کنی

 

مدل کابینت آشپزخانه ال

 

7 نکته مهم در طراحی کابینت آشپزخانه ال شکل

1. با انتخاب کابینت ال شکل در طراحی آشپزخانه مطمئنا با وجود تنها دو ردیف کابینت، با کمبود فضای ذخیره سازی روبرو خواهید شد. پیشنهاد می کنیم برای جبران این کمبود کابینت‌ها را تا سقف ادامه دهید. با این ایده علاوه بر اینکه فضای بیشتری برای ظروف و لوازم خود خواهید داشت، آشپزخانه‌ی شما  نیز بزرگ‌تر و بهتر به نظر خواهد رسید.

2. یکی دیگر از نکات مهم در طراحی آشپزخانه ال شکل تشکیل مناسب مثلث آشپزخانه است تا بتوانید راحت تر آشپزی کنید.

3. سعی کنید از قفسه های باز در طراحی اشپزخانه خود استفاده کنید. استفاده از انها هم فضای آشپزخانه دلباز تر می کند و هم می تواند جای مناسبی برای قرار گرفتن وسایل دکوری و تزیینی شما یاشد.

4. بهتر است از رنگ های روشن و خنثی برای کابینت های ال استفاده کنید تا آشپزخانه روشن و بزرگتر از اندازه خود دیده شود. اگر به رنگ های تیره علاقه دارید حتما در انتخاب آنها کمی بیشتر احتیاط کنید. پیشنهاد می کنیم با انتخاب کابینت های دورنگ مانند سفید مشکی، سفید طوسی جذابیت بیشتری به دکوراسیون آشپزخانه خود ببخشید.

 

برای اینکه رنگ مناسبی برای کابینت انتخاب کنی مطلب رنگ کابینت جدید را بخون

 

5. اگر آشپزخانه تان پنجره دارد، سینک ظرفشویی را در زیر پنجره قرار بدهید تا هم نور طبیعی بیشتری به فضای آشپزخانه وارد شود و هم فضایی دلبازتر و زیبا خلق کنید.

6. اگر آشپزخانه ای کوچک دارید، بهتر است از ردب های شیشه ای برای کابینت های هوایی استفاده کنید تا فضا را برای شما بزرگتر نشان دهد.

7. به ظرافت طراحی مدل کابینت توجه بسیار زیادی داشته باشید؛ چرا که نبودن ظرافت، در مدل های کابینت ال باعث ایجاد بی نظمی می شود.

 

جدیدترین مدلهای کابینت ال جدید 2023

 

مدل کابینت آشپزخانه ال

 

مدل کابینت آشپزخانه ال مدرن

 

طراحی کابینت آشپزخانه ال شکل سفید

 

طراحی کابینت آشپزخانه ال شکل

 

کابینت ال جدید

 

کابینت ال جدید

 

کابینت آشپزخانه ال مانند

 

کابینت آشپزخانه ال مانند

 

کابینت آشپزخانه ال مانند

 

کابینت آشپزخانه ال شکل

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp