کابینت مدرن اروپایی (ویژگی ها + عکس های جدید)

تاریخ : چهارشنبه, 3 خرداد 1402 تعداد بازدید :710 ، نظرات : 0

کابینت های مدرن اروپایی اغلب با ظاهر براقشان تعریف می شوند. این به این دلیل است که آنها قاب ندارند و همین امر باعث می شود که آنها امروزی تر به نظر برسند. اگر می‌خواهید طراحی مدرن‌تری برای آشپزخانه جدید خود داشته باشید، کابینت‌ مدرن اروپایی با ظاهر براق و مینیمال خود می تواند همانی باشد که شما به دنبال آن هستید. انواع کابینت اروپایی جدید نه تنها طراحی چشمگیری دارند بلکه بسیار کارآمد هستند و زندگی را برای شما راحت تر می کند. مهمترین ویژگی طراحی کابینت به سبک اروپایی این است که دسترسی به حداکثر فضای داخل آن را امکان پذیر می کند. پس اگر آشپزخانه ای کوچک دارید، طراحی به سبک اروپایی به شما کمک می کند تا از فضای خود نهایت استفاده را ببرید.

 

فهرست مطالب:

کابینت مدرن اروپایی چیست؟

طراحی کابینت های مدرن اروپایی

چه چیزی کابینت به سبک اروپایی را بسیار خاص می کند؟

10 نمونه از به روزترین مدلهای کابینت اروپایی جدید

 

کابینت مدرن اروپایی چیست؟

کابینت اروپایی یک انتخاب طراحی ظریف و پیچیده با تاکید بر به حداکثر رساندن خطوط تمیز است. مدل کابینت مدرن اروپایی همه ظریف هستند و کشوها و درها طوری طراحی شده اند که تقریباً نامرئی می باشند. به دلیل نحوه طراحی آنها، فضای ذخیره سازی بیشتری نیز دارند. اما در ایران، کابینت مدرن اروپایی بهترین نوع کابینت آشپزخانه می باشد که معمولا با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و مصالح خارجی مانند یراق آلات، ام دی اف خارجی و رنگ‌های متنوع خارجی به سبک اروپایی و کشورهای غربی طراحی و ساخته می شود.

 

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

 

کابینت اروپایی

 

طراحی کابینت های مدرن اروپایی

در کابینت مدرن اروپایی معمولا یک جزیره در مرکز آشپزخانه قرار گرفته و کابینت ها در اطراف محیط آشپزخانه نصب می شوند. کابینت های به سبک اروپایی ساده، ظریف و بدون قاب هستند، خطوط مستقیم دارند و بر به حداکثر رساندن فضا تاکید دارند. در طراحی کابینت های اروپایی، کابینت های زمینی حذف نمی شوند، تنها تغییراتی در کابینت های دیواری ایجاد می شود که یا به صورت قفسه ای طراحی شده اند یا بدون فریم. علاوه بر این کابینت های مدرن اروپایی حداقلی هستند. بدون قالب گیری، جزییات تزئینی، کنده کاری یا پانل های برجسته، در واقع، بسیاری از طرح ها حتی از لولاهای مخفی برای برجسته کردن بیشتر سطوح صاف استفاده می کنند. در نتیجه، طراحی آشپزخانه کوچک با طرح‌های صاف، بدون درز و کارآمد، اغلب با روکش چوب یا براق کابینت اروپایی می‌تواند جادارتر به نظر برسد.

 

کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن

 

کابینت به سبک اروپایی

 

رنگ کابینت های مدرن اروپایی در طیف گسترده ای از رنگ های خنثی مانند بژ، سفید یا خاکستری تا رنگ های پررنگ مانند قرمز یا آبی موجود است. البته انتخاب رنگ بیشتر به سبک و میزان نورگیری آشپزخانه بستگی دارد تا خود کابینت. پیشنهاد می کنیم برای آشپزخانه های کوچک و کم نور از رنگ های روشن و خنثی استفاده کنید تا فضایی روشن و دلباتر داشته باشید. البته تضاد رنگ در کابینت های اروپایی بسیار مشهود است. به عنوان مثال، سیاه و سفید، قرمز و سفید یا آبی و خاکستری نمونه های رنگی متضاد بسیار زیبایی هستند که فضای منحصر به فرد و چشمگیری را ایجاد می کنند. صرف نظر از رنگ، می توانید کابینت های خود را با سخت افزارهای شیک مانند دستگیره های نقره ای یا دسته های برنزی ست کنید. در مجموع زیبایی شناسی و هنر مهندسی معاصر را می توان در انواع مدل کابینت مدرن اروپایی مشاهده کرد.

 

کابینت های گلاس سفید صدفی

 

کابینت مدرن اروپایی

 

چه چیزی کابینت به سبک اروپایی را بسیار خاص می کند؟

1. ظاهر زیبا و لوکس

یکی از ویژگی‌های اساسی کابینت مدرن اروپایی  که آن را از دیگر انواع کابینت متمایز می‌کند، زیبایی خاص و با شکوه این نوع از کابینت‌هاست. شاید متمایزترین عنصر آشپزخانه های اروپایی، کابینت ها باشند، با ظاهری براق و بدون تزئین که مترادف با زیبایی شناسی مدرن شده است. کابینت‌های آشپزخانه اروپایی بدون قاب صورت متصل به جلوی جعبه کابینت ساخته می‌شوند - تنها چیزی که می‌بینید درهای صاف (که اسلب نیز نامیده می‌شود) و جلوی کشو هستند. نتیجه؟ کابینتی صاف، تمیز و شیک.

2. خلاقیت در کابینت اروپایی جدید

یکی دیگر از ویژگیهایی که مدل کابینت مدرن اروپایی را خاص جلوه می دهد، طراحی خلاقانه آنهاست. تصور کنید کابینت شما به گونه ای طراحی شده است که واحدها شبیه جعبه به نظر می رسند و با لمس سطح جعبه درب کابینت باز می شود. حالا قسمتی از این طرح را با در و قفسه شیشه ای تصور کنید که با نورپردازی حرفه ای نقش دکوری مدرن را ایفا می کند!

 

رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست میشود

 

 3. استفاده از ترکیب چشمگیر چوب شیشه سنگ و رنگ

ویژگی دیگری که کابینت به سبک اروپایی را خاص می کند این است که معمولا از ترکیب چوب، شیشه، سنگ، پروفیل و مواد دیگر برای زیباتر شدن و البته افزایش کیفیت در ساخت آن استفاده می شود. بنابراین یکی از مهم ترین دلایل زیبایی و جذابیت این کابینت ها به تنوع مواد اولیه به کار رفته در طراحی و دکوراسیون آنها مربوط می شود.

4. طراحی منحنی و لبه های گرد

یکی دیگر از ویژگی های اصلی کابینت های مدرن اروپایی که آن ها را از سایر انواع کابینت متمایز می کند، داشتن ظاهری خاص با لبه های گرد است. این خصوصیات ظاهری در طراحی قسمت تاج و زیر لامپ و همچنین صفحه روی کابینت و گوشه های کار به وضوح مشهود است.

 

10 نمونه از به روزترین مدلهای کابینت اروپایی جدید

 

 

کابینت اروپایی جدید

 

کابینت اروپایی جدید

 

کابینت های مدرن اروپایی

 

مدل کابینت مدرن اروپایی

 

مدل کابینت مدرن اروپایی

 

کابینت های مدرن اروپایی چه مزایایی دارند؟

براقیت بالا، رنگهای متنوع، استفاده از مواد طبیعی، فضای ذخیره سازی زیاد، دوام و مناسب برای هر فضایی به خصوص آشپزخانه های کوچک از جمله مزایای کابینت مدرن اروپایی می باشد.

 

ویژگیهای انواع مدل کابینت اروپایی چیست؟

کابینت های اروپایی ظاهری فوق العاده براق، شیک و سطح بالا دارند. در این سبک طراحی کابینت آشپزخانه، فرم‌ها تمیز، ساده و واضح هستند و زیبایی شناسی پیچیده آن‌ها از اشکال هندسی، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و پرداخت‌های کم حاشیه تشکیل شده است.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp