30 ایده زیبا و شیک از طراحی کابینت سفید طوسی

تاریخ : چهارشنبه, 9 تیر 1400 تعداد بازدید :580 ، نظرات : 0

جذابیت بی انتها کابینت سفید طوسی زیبا و مد روز در بهترین حالت درخشندگی - ترکیبی است که می تواند نظر سخت ترین سلیقه ها را نیز به خود جلب کند. مدتی است که انواع مدل های کابینت طوسی سفید در صدر لیست برترین ترکیب رنگ ها  قرار دارند و اگر در حال حاضر آشپزخانه ای با رنگ سفید دارید، افزودن یک تکه خاکستری به آن تمام چیزی است که شما برای داشتن این ترکیب ظریف و شیک نیاز دارید. رنگ و بوی بین خنثی آرامش بخش و گرمای مهیج کابینت سفید طوسی می تواند حال و هوای هر آشپزخانه ای را دگرگون سازد. با ما در این مطلب از مجموعه گارین همراه شوید تا ضمن لذت بردن از تماشای مدل های مختلف کابینت سفید طوسی، بتوانید از آنها ایده بگیرید.

 

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید

 

 

کابینت سفید طوسی

 

کابینت طوسی سفید در دکوراسیون آشپزخانه

طرح های کابینت سفید و طوسی می تواند برای هر سبک از آشپزخانه از مدرن گرفته تا سنتی مناسب باشد و تصوری زیبا و دوست داشتنی خلق کند. این روزها دیگر کابینت های سفید و قهوه ای صاحبان خانه را راضی نمی کند و آنها به دنبال ترکیب رنگی هستند تا بتواند تحولی عظیم در آشپزخانه آنها ایجاد کند. اگر از آشپزخانه های سفید خود با کابینت های قهوه ای خسته شده اید، وقت آن است به کابینت طوسی و ترکیب رنگ های جدید و شیک ان فکر کنید. یک آشپزخانه تمام سفید ممکن است بی انتها باشد، اما ترکیب رنگ سفید و خاکستری بدون توجه به سبک آن، ظاهری پیچیده و ظریف ایجاد می کند.

 

کابینت طوسی سفید

 

بر خلاف برخی از ترکیب های رنگی، رنگ خاکستری تعادل کامل گرما و خنثی را ارائه می دهد و تقریباً در هر آشپزخانه با اندازه مناسب کار می کند. اگرچه ممکن است بعضی از افراد رنگ خاکستری را دوست نداشته باشند ، اما این به چگونگی تکمیل سطوح با رنگ های دیگر بستگی دارد. آشپزخانه ای که همه رنگ آن خاکستری باشد می تواند کسل کننده و دلگیر باشد. تصور کنید دیوار، کف، سقف، همه چیز خاکستری است. این ممکن است باعث دلگیری فضای آشپزخانه شود ولی اگر آن را با سفید ترکیب کنید، قضیه کاملا فرق می کند و به جای آشپزخانه تیره و کسل کننده یک فضای شیک، روشن، دلباز و هیجان انگیز خواهید داشت.

 

این مطلب را از دست ندهید: جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 2021 [بیش از 30 مدل]

 

کابینت های گلاس سفید طوسی

 

ایده هایی زیبا و شیک از طراحی کابینت سفید طوسی

اینکه چگونه ایده کابینت سفید طوسی را در آشپزخانه خود اجرا کنید، صرف نظر از سلیقه شما به عوامل مختلفی مانند متراژ، نور، سبک و بزرگی و کوچکی فضای آشپزخانه بستگی دارد. طراحان معمولا کابینت سفید طوسی مات را برای فضاهای بزرگ با نورگیری عالی پیشنهاد می دهند. اگر به رنگ سفید علاقه بیشتری دارید می توانید رنگ کابینت ها را سفید و از رنگ خاکستری برای روی کانتر، جزیره و دیوارپوش استفاده کنید. اما اگر فضای آشپزخانه شما نورگیری خوبی ندارد، انتخاب کابینتی سفید طوسی براق بهترین گزینه می باشد. کابینت های براق به دلیل انعکاس نور و قدرت بازتابش بالا، فضاهای دلگیر و کم نور را روشنتر و بزرگتر از اندازه خود نشان می دهند.

 

کابینت طوسی

 

کابینت های گلاس سفید طوسی در آشپزخانه کوچک کارایی بالایی دارد. معمولا این مدل کابینت به سبک مدرن طراحی شده و برای آشپزخانه های کوچک و کم نور مناسب است. درخشندگی و براقیت کابینت سفید طوسی های گلاس براق جلوه ای شیک و متفاوت به فضای آشپزخانه می بخشد و به دلیل قدرت بازتابش نور فضا بسیار روشن، دلباز و بزرگتر به نظر می رسد.

 

کابینت سفید طوسی مات

 

کابینت سفید نقره ای در عین آرام بخش بودن، گرمی هیجان انگیزی را در فضای آشپزخانه ایجاد می کند و گزینه ای عالی برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک محسوب می شود. طراحان ایده کابینت سفید طوسی را بیشتر برای آشپزخانه های مدرن استفاده می کنند. زیرا ترکیب رنگ کابینت ام دی اف سفید و طوسی ترکیبی ساده و بدون زرق و برق است و سادگی در عین زیبایی از ویژگیهای سبک مدرن را دارا می باشد. اما این دلیل نمی شود که این ترکیب در آشپزخانه های کلاسیک و سنتی زیبا دیده نشود. با کابینت ممبران سفید طوسی مات در آشپزخانه های کلاسیک خود جلوه ای لوکس و حال و هوایی تازه و نو تجربه کنید.

 

 

همچنین شما می توانید با اضافه کردن رنگ های گرم و سرد، صمیمت و گرمی بیشتری در آشپزخانه خود احساس کنید. مثلا می توانید برای از دستگیره های طلایی برای کابینت ام دی اف سفید طوسی خود استفاده کنید و یا از زیبایی ترکیب بین کابینتی مسی درخشان و یا استیل براق با کابینت سفید طوسی لذت ببرید. کابینت طوسی طلایی پر زرق و برق با ظرافت و سادگی آشپزخانه های مدرن در تضاد است و هیجان و انرژی در فضا القا می کند. این مدل کابینت در فضاهای کوچک بهتر دیده می شود.

 

کابینت ام دی اف سفید طوسی

 

شاید سوال کنید کابینت سفید طوسی مات بهتر است یا براق؟ برای پاسخ باید بگویم که در درجه اول سلیقه و نظر شما شرط است. زیرا شما بیشتر ساعات روز را در آشپزخانه می گذرانید و اگر رنگ کابینت ها مورد علاقه شما نباشد از دیده آنها خیلی زود خسته و دلزده می شوید. اما از نظر تخصصی، کابینت سفید طوسی براق انتخابی عالی برای آشپزخانه های کوچک و بدون نور محسوب می شود. زیرا این مدل کابینت به دلیل براقیت و درخشندگی، فضای کوچک آشپزخانه را روشن، دلباز و بزرگتر از اندازه خود نشان می دهند. هر چند که این مدل کابینت در آشپزخانه های بزرگ زیبا و متفاوت به چشم می آیند.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید

 

کابینت ام دی اف سفید طوسی

 

اما طراحان انواع مدل های کابینت سفید طوسی مات را برای آشپزخانه های بزرگ توصیه می کنند. کابینت های مات برعکس کابینت های براق قابلیت زیادی در بازتابش نور ندارند و در فضاهای کوچک به شدت دلگیر و کسل کننده به نظر می رسند. اگر به کابینت های مات علاقه بیشتری دارید و به استفاده از آن در آشپزخانه کوچک خود اصرار دارید، بهتر است تمام کابینت ها را به رنگ سفید و از رنگ خاکستری برای اکسسوری ها  و یراق آلات کابینت مانند دستگیره ها استفاده کنید. در این صورت فضای کوچک آشپزخانه شما در عین زیبایی، شیک و دلباز دیده می شود.

 

کابینت سفید طوسی براق

 

کابینت سفید طوسی براق

 

کابینت سفید طوسی های گلاس

 

کابینت سفید طوسی های گلاس

 

کابینت سفید طوسی های گلاس

 

کابینت سفید نقره ای

 

کابینت سفید نقره ای

 

کابینت طوسی طلایی

 

مدل کابینت سفید نقره ای

 

کابینت طوسی روشن

 

کابینت طوسی روشن

 

کابینت سفید و طوسی

 

کابینت سفید و طوسی

 

کابینت رنگ طوسی

 

مدل کابینت سفید طوسی

 

مدل کابینت سفید طوسی

 

مدل کابینت ام دی اف سفید طوسی

 

کابینت هایگلاس سفید و طوسی

 

کابینت سفید طوسی ام دی اف

 

کابینت سفید طوسی ام دی اف

 

کابینت سفید خاکستری

 

 

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp